Nässelutslagen

Datum: 2011-10-17 | Tid: 21:38:33

Kommer ni ihåg...? Att ha de där nässelutslag kan vara bland det jobbigaste jag genomlidit i mitt liv. Ganska precis ett år sedan jag hade dem nu, har noga undvikit penicillin efter det... Det var alltså det som gjorde mig sjuk, det visade sig att jag är allergisk mot penicillin. Lite ironiskt, man tror att man ska bli frisk av medicinen och så är det den som förvärrar...

Alltså, jag har brutit armar och ben, haft svåra magsmärtor och influensor, men det är nästan så att dessa utslag tog priset. Tortyr. Usch och fy.

Kommentarer
Postat av: Adina & islandshästen Funi

Ursh, det där var inte kul! Minns när du fick dem.. ursh och fy. Smart att undvika pencillin tror jag ;) hihi

2011-10-18 | 19:53:12
URL: http://fyrbentaspringare.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag får också sådär av pencellin så jag vet hur det käns så ja ett smart val är att unvika den sorten man är alergisk mot:)

2011-10-23 | 19:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0