Jobbar...

Datum: 2011-10-26 | Tid: 22:42:47

Har fått en del frågor och kommentarer till mina nuvarande fotojobb, så jag tänkte bara berätta lite grann till er nyfikna om vilkar bollar jag har i luften just nu!
Det rullar som sagt på rätt så bra just nu vilket känns otroligt kul! Allt från lite mindre uppdrag såsom att fota lagfoton och tränare, redigera bilder o.s.v till större arbeten som företagsfotografering och affischer (som ni ser en smygtitt av här ovan). Sen får vi inte glömma att jag precis blivit anställd av LF Basket och ska fota deras hemmamatcher, samt Sveciatravels som jag jobbat för i lite över ett år nu.
Har ni frågor är det bara att ställa dem här! :)

Kommentarer
Postat av: tilde

pro!

2011-10-27 | 07:15:36
URL: http://unicornia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0