ÄNTLIGEN TILLBAKA

Datum: 2011-10-02 | Tid: 18:44:19

I'm back bitches! Internet har legat nere i flera dagar, och när det väl började fungera så var jag tvungen att göra en backup på datorn. Det tog närmare två dagar, några miljoner objekt behövde säkerhetkopieras. Hehe, oups.
Det har hänt en massa bra grejer medan jag varit borta och helgen har varit kanoners! Ni kommer få se en del bilder, men tills vidare får ni nöja er med ett par randomisar från iPhonen.
iPhone + Pictureshow
Nu ska jag plugga i hörlurarna och cykla iväg till Coop för att införskaffa glass och hyra film. Sedan blir det en softarsöndag med filmkikande och eventuellt bloggdesign-knåpande. Höres ♥

Kommentarer
Postat av: Jonna Erlandsson

Sv: nej för jag skrev inget om hur de skulle gå till efter. Det du gjorde var att ta förgivet. Kolla igenom mina förra tävlingar så hade du sett. Eller se hur andra fototävlingar brukar va så hade du sett de med. Eller frågat? Javisst tar bort dig!

2011-10-02 | 19:00:18
URL: http://jonnaerlandsson.se
Postat av: Jonna Erlandsson

sv: ja då ber jag om ursäkt för det. Har dock aldrig hänt att folk tror annat så därför har jag inte skrivit det eftersom det tillhör kanske inte tävlingsreglerna utan mer instruktion i så fall.

Ska tänka på det till nästa gång då!



Jag skrev varken eller, som du säkert märkte så om du blev fundersam så kunde du kollat i kategorin "tävling" så hade du kanske förstått. Men som sagt, ber om ursäkt för det.

2011-10-02 | 21:28:38
URL: http://jonnaerlandsson.se
Postat av: linnea

går det bra att jag lånar bilden på mig? :)

2011-10-02 | 22:32:47
URL: http://misslinnealoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0