Önskelista

Datum: 2011-11-23 | Tid: 16:00:40

Kom hem från skolan för nån timme sedan, kort och skön skoldag idag. Känner mig dock hängig, som att en förkylning är på väg att bryta ut... Och vilket tidsfördriv är inte bättre då, än att börja jobba på önskelistan?
Haha jag vet, det är inte ens december än, och vi har knappt fått nån snö än här uppe i norr... Men jag tänkte att om jag inte får åka utomlands, ja då kan det lika gärna bli vinter - och jul - på riktigt! Så här nedan kan ni skåda en bra början på vad jag önskar mig denna jul.

• Urbanears • Trådlös fjärrutlösare • Större kameraväska • Canon EF 85mm f/1,8 USM • Rutiga pyjamasbyxor • Concealer från Make Up Store • Longboard • Osis+ Dust it • Canon Batterigrepp BG-E7

Kommentarer
Postat av: moa

var kommer kameraväskan ifrån? :)

2011-11-23 | 17:31:53
Postat av: majaa

kan inte du berätta om dedär batterigrepp grejen, vad ger de förnå, osv? :)

2011-11-23 | 18:13:54
Postat av: Anonym

Kan du länka vart du hittade dom där ursnygga lurarna? :)

2011-11-23 | 20:02:26
Postat av: ANNAASTRID.webblogg.se

Jag tycker inte att du är tidig med önskelista, tvärtom! min är klar sen cirka 2 veckor tillbaka :'D

2011-11-23 | 21:59:47
URL: http://annaastrid.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0