Ju mer dom spottar

Datum: 2011-11-09 | Tid: 08:50:36


En av headerbilderna.
Hade som vanligt gääälet stressigt till skolan (kanske borde börja ställa klockan tidigare Josefine...?) och när jag väl kommer dit så visar det sig att första lektionen är inställd. Less. Men så tänkte jag - helig bloggare som jag är - att jag skulle dra hem för att uppdatera bloggen med ett helt fantastiskt blogginlägg. Eeeeller så drog jag bara hem för att hämta kameran eftersom jag har en fotouppgift som skall göras, och gjorde ett snabbt inlägg av bara farten... Vilket ni nu väljer att tro på.
Måste hur som helst vidare nu, piiiz out♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej jag har följt dig i några månader. Och jag tycker att din blogg är jätte fin och rolig! :)

2011-11-09 | 09:47:04
URL: http://elinlindfors.blogg.se/
Postat av: nilez [PHOTOGRAPHY

sv: lagt till dig nu :) säg till när du har lagt till mig!

2011-11-09 | 09:50:08
URL: http://nilez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0