Jing

Datum: 2011-11-27 | Tid: 11:20:22

Woop woop, nu har jag installerat ett screencast-program! Hade ju ett sådant program och gjorde lite tutorials för sisådär ett år sedan, men det var urusel kvalité och dessutom en stor, fet vattenstämpel över hela videon... Så nu ska jag ge Jing en chans, har surfat runt och det har fått mycket bra kritik!
Gjorde en testvideo (som ni ser här nedan), och jag tycker det funkar bra. Problemet är bara att storleken på videon är närmare 2000px bred, så när jag förminskar den i efterhand blir kvalitén något sämre. Men förhoppningsvis funkar det ändå! :)

Kommentarer
Postat av: ANNAASTRID.webblogg.se

det funkade ju bra ^^

2011-11-27 | 11:56:28
URL: http://annaastrid.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0