1629 inlägget...

Datum: 2011-11-13 | Tid: 21:56:55

... här på bloggen tyckte jag kunde bli en GIF. Det är första gången någonsin jag gör en GIF, så det är ju lite kul.
Ha ha liksom.

Trodde ni förresten att jag har varit duktig idag eftersom jag så fint gjort en To do-list i förra inlägget? Det var som dömt att misslyckas, har inte avklarat en enda punkt på den listan. Däremot har jag softat som aldrig förr, kollat på Solsidan, käkat pizza och varit lyrisk över mina CD-fynd.
Hängde nämligen upp min CD-spelare [bild] tidigare ikväll och rotade i samma veva fram en massa, jävligt grymma, gamla CD-skivor. Gissa om jag kommer överdosera musik nu alltså, slipper dessutom Spotify-reklam! Vad säger ni, använder ni fortfarande CD-skivor eller är det en förr-i-världen-företéelse?

Kommentarer
Postat av: ANNAASTRID.webblogg.se

Jag brukar ta skivor, lägga in låtarna på datorn och sen lägga in på ipoden ;)

2011-11-15 | 18:18:08
URL: http://annaastrid.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0