IM BACK!

Datum: 2011-05-09 | Tid: 22:04:44

Photo: Me (Josefine Westman) Model: Annastina Törnlund | MAS: Malin Gustavsson
ÄNTLIGEN ETT FUNGERANDE INTERNET!!! Har en otrolig abstinens efter 5 dagar utan internet, har överlevt tack vare iPaden... ;) Dock inget bloggande, vilket ni säkert har märkt, eftersom jag inte har några bilder där. Men nu är jag tillbaka igen, med ny energi! Jobbar bland annat sakta men säkert på en ny bloggdesign...
Försökte förövrigt göra ett inlägg från iPaden igår men det ville inte funka alls (blogg.se har tydligen haft funktionsproblem) där jag skrev att Tjejer Typ Tolv sändes på tv igår kl. 20.00. Vet att många var intresserade och är ledsen att jag inte hann meddela er, men jag kan trösta er med att det går två repriser, SVT2 Torsdag 12 maj kl 16.30 och SVT2 Lördag 14 maj kl 16.55.
Den går även att se här!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

hej jag undrar vilka inställningar du har det på allså iso brännvid & sånt fotar du på M eller ? :)

2011-05-16 | 19:08:20
URL: http://enjoythelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0