TJEJER TYP TOLV IKVÄLL 20.00

Datum: 2011-05-08 | Tid: 17:24:43

Hej och tuuusen förlåt att jag inte uppdaterat bloggen på så länge, men vårt internet har totalt packat ihop och varken jag eller min far verkar kunnA lösa problemet... Bloggar från iPaden nu och det hade jag iochförsig kunnat göra tidigare också, men problemet är att jag inte har några bilder här...
Det jag ville säga med det här inlägget (och som rubriken även tyder) så sänds Tjejer Typ Tolv-dokumentären ikväll på SVT 2 kl 20.00. Ni som föjt min blogg ett tag vet att jag är med i denna dokumentär som spelades in för ganska precis två (?) år sedan, och ja, ikväll sänds den över hela landet. En riktigt rolig "feelgood-film" enligt mig, det hade varit jätteroligt om ni ville kolla på den! Den handlar alltså om oss, ett gäng tjejer som turnerar runt i Norrland, och ni får följa med oss bakom scéenen och se hur det är att vara just tjej och tolv år.
Jag har själv fotat affisch-bilden.
20.00 på SVT 2, missa inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0