Texas

Datum: 2011-05-03 | Tid: 20:31:19

Jag måste ha världshistoriens charmigaste hund... Hur söt!?
Jag mår inte så bra idag. Vet inte riktigt vad det är, men när jag vaknade imorse kände jag mig lite småhängig. Orkade inte bry mig utan gjorde mig klar inför skolan, men hej hopp så bestämde kroppen att jag minsann inte skulle få behålla min frukost. Stannade naturligtvis hemma från skolan då och har mått pyton hela dagen.
Vet inte om det är min stressiga vardag som gör att det spökar, eller om det är någon ond bakterie? Måste hur som helst lära mig att ta det lugnt, annars kommer jag bränna ut mig förr eller senare...
Förlåt för en så tråkig blogg just nu, men inspirationen ligger inte på topp.

Kommentarer
Postat av: Jenny - Med en dröm om att bli fotograf

Vilken fin hund! Vill även passa på att säga att din headerbild är superfin!

2011-05-03 | 20:36:51
URL: http://photosbyjenny.blogg.se/
Postat av: Adina

Jag vill inte säga "vvdjs" så därför säger jag inte det heller. Men Josefine, precis som du skriver - du måste lära dig att slappna av någon dag i veckan! Du vill absolut inte sluta utbränd när du är 15. Det är precis det min baskettränare säger till mig. Man vill så mycket men ibland måste man säga nej och ta hand om sin kropp också!

Krya på dig!

2011-05-03 | 21:10:49
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vilket söt bild, haha :D



Kan inte du visa hur ditt rum ser ut? ^^

2011-05-04 | 18:32:30
URL: http://mylifemychoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0