Min hobby är att spendera pengar

Datum: 2011-03-13 | Tid: 18:29:45

Igår var jag en runda på stan tillsammans med Malin, vi shoppade, lunchade och hade det himla trivsamt. Fick med mig detta hem, är nöjd med alltihop! Var först lite osäker på den översta tröjan men priset var ju inget att snacka om (org. pris 200 kr) så jag slog till!
Efter shoppingen drog vi och kollade på en basketmatch och efter det for jag hem. Kvällen spenderades framför Melodifestivalen med en fet B&J, och jag ids inte ens kommentera det vinnande bidraget för det sköter resten av bloggvärlden så himla bra. Kan iallafall meddela att jag höll på The Moniker och The Playtones! :)

Kommentarer
Postat av: tilde

alltså du är den enda under trettio som jag har hört gillar the playtones! jag tycker den var helt catchy men alla ba dissa :((

2011-03-13 | 20:01:41
URL: http://unicornia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0