Lilla VM

Datum: 2011-03-10 | Tid: 20:53:49

Plåtade lite matchbilder under lilla VM, inga höjdarbilder direkt men jag brukar ju å andra sidan inte fota särskilt mycket sport. Det får duga helt enkelt! :)
Canon EOS 1000D @ Sigma 70-300mm DG Macro
Stannade förövrigt hemma från skolan idag. Jag sov kasst inatt p.g.a tandvärk, så mamma tyckte det var okej att jag stannade hemma och vilade. Det känns bättre nu efter några alvedon, men det är fortfarande lite svullet och väldigt ömt. Får se om jag deltar på kvällens träning, tandläkaren rekommenderade att jag skulle ta det lite lugnt de första dagarna...

Kommentarer
Postat av: Fanny

dom var jätte fina josse, om du har fler skicka gärna :D

2011-03-11 | 21:53:53
Postat av: Adina

Så dåliga var väl ändå inte bilderna?!? Jag tyckte de var bra! Det är jättesvårt att fotografera sport, så jag vet vad du har kämpat med.. :)

2011-03-11 | 22:01:43
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0