Ettusen badbollar

Datum: 2011-06-17 | Tid: 16:54:19

Oredigerade iPhonebilder, har inte tillgång till Photoshop. Bloggar från min macmini (tvn) för internet funkar inte på datorn...
Jisses, idag har jag och Annastina presterat! 1000 badbollar har vi flitigt blåst upp på F21, förberedelser inför Flygets dag i Luleå imorgon. Det har faktiskt varit riktigt kul, men det är det ju alltid med denna sköna brud... Det spårade lite på slutet dock, haha.
Nu ska jag hoppa i duschen, om ca en timme drar jag till en vän som fyller år! Spenderar kvällen där med de finaste, blir kanon ♥

Kommentarer
Postat av: Lilly

haha, gud vad kul !

josefin, jag bara avgudar din blogg !

varje gång jag går in på datorn så klickar jag in din blogg först! kramkram!

2011-06-17 | 21:17:11
URL: http://lillysplace.blogg.se/
Postat av: Adina

HAHAHAH! 1000 badbollar är ganska många bollar ;)

2011-06-18 | 15:00:57
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0