23 juli 2011

Datum: 2011-07-23 | Tid: 22:38:41

Satt och chillade på altanen för en stund sedan.
Efter alldeles för lite sömn steg jag upp klockan åtta denna morgon för att rulla iväg till Boden och jobba. Jobbade hela dagen och det var faktiskt riktigt kul, jag är ju helt själv där och får sköta allt. Det bästa är nog alla sköna människor jag träffar. Idag råkade jag bland annat på en man med en papegoja på axeln, och en gammal tant som gav mig godis för att jag var "så ung och med så mycket spring i benen". Det var rätt fint.
Rullade hem mot staden klockan fem och mötte upp Sara direkt på bion. Vi kollade in sista Harry Potter-filmen, jag grinade väl lite i smyg och sedan gick vi hem. En springtur på det och nu känner jag mig lagomt trött... Blir nog ett par oth-avsnitt på soffan innan det blir nattinatti. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0