Smygande katten

Datum: 2011-07-12 | Tid: 18:00:41

Har jag glömt bort hur man bloggar? Lustigt nog känns det nästan så nu när bloggen får vila en del den sista tiden. Har bara suttit och stirrat på datorskärmen de senaste tio minuterna, skrivit och suddat. Man tycker att jag, efter 1479 inlägg på den här bloggen, borde kunna detta vid det här laget, men icke.
Har jättemycket inspiration och vill fota tokmycket, men av någon anledning gör jag inte det. Tror jag ska snöra på mig joggingskorna och springa en vända, rensa tankarna... Ja, så får det bli. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: JULIA [ photo ]

Hejsan!

Jag undrar om du skulle vilja hjälpa mig med min desing?

är inte alls nöjd och är inte själv så jätte duktig på det här med header och designen!

Så snälla snälla kan du hjälpa mig? hör av dig kramar!:)

2011-07-12 | 18:40:18
URL: http://photojulia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0