Final 8

Datum: 2011-01-24 | Tid: 20:50:03

Nu är lilla jag hemma efter en grym helg i götet där vi lirat 3 tuffa matcher varav vi vann 2! Det har gått otroligt bra för oss och jag kan stolt meddela att vi är vidare till final 8! Förtydligat: Vi bland sveriges 8 bästa lag!!!
Det känns så sjukt bra, lyyyyccckkaaaa.
Mindre bra är att jag har fått någon skit i min hals men förhoppningsvis är det bara ett bakslag från den tuffa helgen med kass sömn, stress och resande. Ska försöka vara tillbaka på bana snart igen men jag vilade från dagens träning och får se om jag gör det imorgon också. Jag har lärt mig av tidigare erfarenheter att man inte ska träna med irriterad hals...

Kommentarer
Postat av: Adina

Låter jättebra jossan! Förutom halsen då, men det blir väl bra snart :)

2011-01-25 | 07:48:02
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Julia<3

Älskar headern! :)

Ska vi följa varann på bloglovin? ^^

2011-01-25 | 15:11:17
URL: http://jjjjjuuuuullllliiiiiaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0