Dag 2 - Meningen med mitt bloggnamn

Datum: 2011-01-26 | Tid: 21:58:41

Okej, ganska enkel punkt. Jag heter Josefine, därav J:et. Och Westman i efternamn, därav... westman. jwestman - get it? Fast jag heter ju jwestmanS, och det vart så för att jwestman var upptaget... Då vet ni, jag förstår hur många som suttit och klurat på detta!
Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Gossip Girl (♥) innan jag går till sängs, så jag orkar inte svara på kommentarer ikväll. Gör det imorgon, då blir det även skola och det spelar ingen roll om jag är sjuk eller inte. Efter skolan ska jag in till stan och köpa en present till Felicia som har fest i helgen, grattis förresten och du vart sjuk snygg i håret när du klippte dig, och eventuellt en annan spännande sak... Hihi, vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0