Års-resumé av 2010

Datum: 2011-01-01 | Tid: 17:19:06

Här kommer en sammanfattning av året som gått!
Efter att ha suttit i flera timmar och gjort denna resumé har jag nästan blivit överraskad över hur mycket som har hunnit hända, allt jag varit med om! Jag hoppas att 2011 blir (om möjligt) ännu bättre! ♥

Januari var en helt okej månad, det hände inte jättemycket men jag var tillfreds med allt. Jag tillbringade mycket tid i stugan, Felicia följde med en gång! Såg Avatar på bio och tog det i allmänhet ganska lugnt.
Februari var en trevlig månad bortsett från att jag blev frånstulen min mobiltelefon. Började jobba på fritidsgården, åkte på en galen skidresa till Pullinki, for upp till fjällen och var på ett pulka-party hos Linnea.
Mars var månaden då jag blev brunett! Bloggen fyllde ett år, mitt lag tog silver i Lulebo-cup och så var jag på ett basketläger med stadslaget Stars. Fotade även Linnea och läste alla Twilight-böckerna.
April var ganska händelselöst bortsett från att jag bröt armen. Det var helt klart årets värsta upplevelse, inte nog med att jag var tvungen att opereras - jag missade även 3 stora basketcuper. I övrigt gjorde jag inte så mycket, det var påsk, jag fotade min kusin och hittade en finfin analog kamera!
Maj var ganska händelserikt, jag hann resa till både Östersund och Stockholm! Fotade även Malin 2 gånger och var på fest hos henne. SATC 2 såg jag på bio, och sedan hängde jag mycket på Floras kulle under perioden då det var tidig (underbar) sommarvärme i hela Sverige. Sen får vi inte glömma att pappa köpte en MacMini till familjen!
Juni = sommarlov, gudomligt härligt! Fick en ny mobil, umgicks mycket med mina vänner, hade en riktigt lyckad fotografering med Annastina, hejade på Malin & Malin som uppträdde i en talangjakt, och sen var det midsommar ute i stugan!
Juli var helt grym, jag reste runt i norrland tillsammans med ett skönt gäng brudar och filmade. Var i stugan och chillade, Felicia kom ut till dit ett par dagar och vi hade jättekul! Hann även besöka Storforsen, och så gick jag och såg Eclipse på bio. Sedan tog jag en av mina favoritporträtt-bilder på Annastina, sjukt nöjd med den fotograferingen! (dock ej bilden i collaget)
Augusti var full rulle månaden igenom! Då blev jag fjorton och fick mitt fina teleobjektiv, hade en superlyckad fest och uppträdde på Luleå Kalaset. Drog till Umeå med Annastina i ett par dagar och levde livet, fotade även en annan favoritporträtt-bild på Sara! Var en sväng i fjällen, och så var det ju en hel drös underbara sommardagar...
September var också en himla bra månad, då tog jag och familjen flyget över till Spanien och spenderade 10 underbara dagar där. Fick även mitt första riktiga fotojobb och som lön för den fick jag en helt egen och gudomlig iPhone. Gick även på bio och såg på Toy Story 3 i 3D, den var riktigt bra, haha ;)
Oktober var en oturlig månad då jag var sjuk mest hela tiden. Fick först en riktigt smärtsam halsinfektion och sedan drog jag på mig nässelutslag som grädden på moset. Blev uttagen i RM-truppen men kunde inte åka p.g.a att jag var sjuk, och det sög verkligen. Köpte en fjärrutlösare och fick hem Photoshop CS5! Kapade av mitt hår, hade en ganska misslyckad fotografering och var på en trevlig tjejkväll hos Sara.
November, då fotade jag en hel del! Både Sara, Annastina och Sanna&Malin. Utvecklades mycket under den perioden. Var på ett Harry Potter-maraton, for och bowlade med ett par kanonbrudar, hade ett samarbete med SUMOpix här på bloggen - och så såg jag en helt klockren film - Due Date.
December blev en fin avslutning på året med en jättefin julafton och nyårsafton. Fick även hem en underbar liten padda (iPad) och veta mina betyg som jag förövrigt är väldigt nöjd med!
ÄNTLIGEN KLAR! Har suttit i snart 4 timmar med detta, helt galet, haha! Är nöjd med resultatet iallafall, fick med det allra mesta som var väsentligt tycker jag! Som ni ser har jag hunnit med en hel del, och är i det stora hela riktigt nöjd med 2010. Känns som att jag växt mycket under året och har utvecklats mycket - speciellt på fotograferingsfronten!

Kommentarer
Postat av: annastina

åh,vilket coolt inlägg, måste varit ansträngande att sitta ochh jobba med det så länge! Men det var det värt tycker jag, mycket roligt vi gjort alla brudar<3

2011-01-01 | 19:31:46
URL: http://annastinas.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Det var en sjukt fin resumé, kul att kolla när du har så mycket bilder :') älskar din blogg!

2011-01-02 | 14:55:07
Postat av: klara

Vad var det för fotojobb du gjorde för att få en iphone? :O sjuuukt !

2011-01-08 | 20:19:33
URL: http://http;//klarahe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0