Arbetar...

Datum: 2011-01-02 | Tid: 17:09:19

Tjenare! Nu är vi hemma från stugan, känns både trist och skönt. Det är alltid så mysigt i stugan, man kan ta det lugnt och verkligen slappna av där. Men det känns ändå bra att vara hemma, nu är jag taggad på att träffa kompisar, hämta ut mitt paket (HOPPAS DET KOMMER IMORGON!) och bara ha kul den sista jullovsveckan!

Just nu sitter jag och arbetar, har fått ett litet jobb så jag ska redigera en bröllopsfilm åt en av mammas kompisar! Det är rätt kul faktiskt, inte något jag normalt brukar göra men det är inte särskilt avancerat. Arbetar i iMovie '08 ifall någon skulle undra ;)
Nu ska jag arbeta vidare, sedan fota vad jag shoppade i Piteå för ett par dagar sedan och efter det ringer jag nog ev. till Annastina och snackar lite skit! Hörs senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0