14:e Januari 2011

Datum: 2011-01-14 | Tid: 21:44:24

Tjenixxen! Hoppas ni har en trevlig fredagskväll. Själv sitter jag och spotifyar och tar det lilla lugna. Trevligt faktiskt, när man har en sådär extremt hektisk vardag känns det som vardagslyx att bara koppla av och kolla på tv typ. Så det ska jag göra strax!
Har inte bloggat nåt idag men jag slutade halv fyra och hade träning fyra, och kom inte hem därifrån förrän halv sju. Då åt jag maaat och sedan har jag bara chillat på. Ätit godis, hehe.
Det blir eventuellt bättre bloggning imorgon, har match på förmiddagen och sedan ska jag vara med några brudar, men jag ska nog lyckas uppdatera lite! Hörs imorgon alltså, ha en fin kväll :)

Kommentarer
Postat av: HANNA [Fotoblogg]

Svar: Supersnyggt juuu :D

2011-01-14 | 22:53:23
URL: http://haannafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0