Jazzbacillerna

Datum: 2011-08-30 | Tid: 11:29:37


Canon EOS 1000D @ Sigma 70-300mm DG Macro
© Förbjuden kopiering utan min tillåtelse
Bjussar på lite bilder från Luleåkalaset då ytterligare ett par av mina sjukt duktiga och musikaliska vänner höll i en show. Var tvungen att slänga in de två sista bilderna också, haha så söta ♥
Annars då? S J U K stavas det. Somnade med ett huvud tungt som en tegelsten och vaknade upp likadant... Övervägde att gå till skolan idag men det kändes lika bra att stanna hemma och vila. Ska därför göra det idag, eventuellt fota mina födelsedagspresenter om jag orkar. Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: tilde

hahahahahaha den där bilden... krya på dig i alla fall! <3

2011-08-30 | 19:14:35
URL: http://unicornia.blogg.se/
Postat av: linnea

hallå, går det bra att jag lånar några av bilderna? Skriver såklart att du är ägaren :)

2011-08-31 | 16:39:18
URL: http://misslinnealoo.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Superfina bilder! :D min mamma skulle bli överlyckling om du skickade bilder till henne! :D [email protected]

2011-09-02 | 23:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0