What's that smell?

Datum: 2011-04-26 | Tid: 18:24:09

Diskade precis ur en efterbliven matlåda som glömts bort i en väska från praoen, den luktade inte nådigt äckligt alltså! Fy fan. Så himla typiskt mig att inte tänka på sådant, ibland blir jag nästan fascinerad över mitt korta minne!
Något jag dock omöjligt kan glömma bort är hur mycket skolarbete som ligger och väntar på mig... Har gömt mina läxböcker längst ner i en låda under hela praoen och påsklovet, men idag känner jag mig tvungen att ta tag i det. Så ikväll pluggar Josefine SO, svenska och franska. Och sedan såklart, House klockan nio! Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Elin Samrell

Vilket avsnitt är det ikv och vilken säsong är det som går nu? :)

2011-04-26 | 19:26:31
URL: http://elinsamrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0