Vendela och Johanna

Datum: 2011-04-03 | Tid: 17:50:30

Canon EOS 1000D @ Canon EF 50mm f.1,8 + reflexskärm 80cm guld
Hemma från en dunderbra helg i stugan! Jag har mest chillat, kört skoter, ätit gudomlig mat och hört galna historier om mina föräldrar, haha... Riktigt skönt har det varit att få vila upp sig!
Match idag, vinst med 69-43. Hyfsat bra match, är dock småförkyld och har ont i halsen vilket suger. Kvällens plan är att först och främst hoppa i duschen (duschen i stugan funkade ej så jag har gått svettig hela dagen, uääähw), sedan käka middag och efter det dra till herr Morris där jag spenderar kvällen. Låter som en bra plan i mina öron!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det kan vi absolut göra, säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig men nu säger jag godnatt :)

2011-04-04 | 00:49:04
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0