Valborg

Datum: 2011-04-30 | Tid: 18:38:07

Nu har jag bestämt att jag är frisk! Det verkade tack och lov bara någon sån där sjukdom när man mår sjukt illa konstant under ett dygn, och sedan är det ute ur systemet. Eller ja, jag mår inte 100% bra men skit samma, det är ju Valborg! ;)
For ut till stugan över natten, det var skönt att komma ut dit ett tag. Har fotat rätt mycket där så det lär komma upp bilder imorgon. Idag blir det ingen mer bloggning, nu ska jag käka och sedan göra mig iordning. Drar ut med brudarna på ett tag, hoppas ni får en bra kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin Forsberg

Du är så fin snurbilo! Kan du inte försöka ladda upp Saturnus-filmen? Hehe :D

2011-05-01 | 15:43:40
URL: http://maaaliiinnn.blogg.se/
Postat av: tiina

Underbar blogg, designen är söwt, och bilderna är underbar, ett plus i kanten är att du är helt underbart söt! Menar verkligen det!

2011-05-04 | 04:02:51
URL: http://tiinagardsio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0