Silvermedalj

Datum: 2011-04-18 | Tid: 22:27:36

Det blev ett silver i år igen. Efter förlängning torskade vi med en ynka poäng. Men jag tycker att vi gjorde en kämparinsats, och en imponerande 3dje quarter. Sedan var inte allt på vår sida med bl a sjukdomar och tre utfoulade spelare, men jag är stolt över oss! Vi får se till att kicka ass nere i Scania till helgen istället!
Sorry att jag inte uppdaterat bloggen tidigare idag, men jag har haft fullt upp med att göra absolut ingenting. Hörs imorgon istället, då står bland annat två träningar på schemat. Ciaaao. ♥

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Lycka till i Scania, hoppas ni vinner! :)

2011-04-19 | 13:47:22
URL: http://littlelion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0