I need to study

Datum: 2010-09-28 | Tid: 17:21:32

Canon EOS 1000D, Kitobjektiv 18-55mm, Closeup-filter +4
Slutartid: 1/200 Bländare: 5,6 ISO: 400 Brännvidd: 55
Var tvungen att skippa dagens träning för jag har ett engelskaprov imorgon som jag inte alls känner mig säker på... Så under kvällen blir det till att plugga engelska, ska även försöka hinna med lite bildredigering.
Har förberett ett inlägg som kommer upp under kvällen, men nu - plugg!
P.S: MÅSTE börja på en ny design snart, får psykbryt på denna. Bildstorleken är helt off, när man går in i
arkivet hoppar menyn m.m. Problemet är bara att jag inte har tid...!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga kläder du köpt i spanien! älskar skorna :)

kunde inte komentera på det inlägget vet inte vrf ha en ´rekkans bra kväll :)

2010-09-28 | 20:02:00
URL: http://annastinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0