Hundpromenad...

Datum: 2010-09-23 | Tid: 15:11:10

Ja, så brukar det se ut när jag och Texas är ute och promenerar...
Observera att jag inte är särskilt seriös, haha!
Hoppas att allt är bra med er, med mig är det mesta bra, men jag har fortfarande känningar i nacken utav nackspärren jag fick i Spanien... Irriterande, men jag smörjer den med Voltaren Gel och hoppas att det ska bli bättre snart!
Nu ska jag ta en sväng med hunden (typ som i videon här ovan, hehe) och sedan ska jag sätta mig och föra över alla bilder jag fotat, det är nog förmodligen över tusen stycken. (Gud hjälpe mig, hoppas att datorn inte kraschar...) Ikväll får ni nog se en liten serie bilder från semestern, så håll utkik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0