Guide: Så redigerar jag hyn

Datum: 2010-09-24 | Tid: 21:51:40

Vissa av er önskade att jag skulle göra en guide om hur jag redigerar hyn på mina modellbilder, så här kommer den! Jag brukar redigera hyn på två olika sätt men här visar jag ett av dem som oftast ger mycket bra resultat!
OBSERVERA att denna guide är anpassad efter Adobe Photoshop CS3, trots att jag tror att det fungerar i de flesta Photoshop-program :)
Hoppas att detta var till någon hjälp och fungerar, lämna gärna en kommentar om du har frågor :)
Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Linnea Haver

Tack så mycket, prenumerera gärna på min blogg via bloglovin om du tycker om mina bilder! :)



Just för tillfället har jag varit sjuk i några dagar och inte haft något bättre för mig än att pyssla i photoshop med mina bilder :) Så för tillfället ja, annars brukar det inte vara så mycket photoshop. :)

2010-09-25 | 01:14:23
URL: http://linneahaver.se
Postat av: Lisa

Tjo :D älskar dina bilder !!

Hur har du lärt dig fota sådära och lärt dig redigera så fint?? :D

2010-09-25 | 20:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0