FULL RULLE

Datum: 2010-09-26 | Tid: 18:17:38

Ojojoj, vilken helg! Har verkligen haft fullt upp, men jag har haft jätteskoj!
Efter bion (som förövrigt var väldigt bra) umgicks jag med Sara, och sedan kom även Annastina. Jag hjälpte Annastina med hennes bloggdesign och sedan kom Malin G i samma veva som Sara skulle hem.
Så sedan umgicks jag med Malin och Annastina under kvällen till bortåt elva, och sedan gick jag och la mig!
I morse vaknade jag vid halv tio, käkade frulle och drog iväg till Ormberget för att springa 5,4 km. (vi ska göra det på tid i basketen) Det gick sisådär, fick en tid på 30 min så jag är rätt nöjd!
Sedan for jag hem, duschade och sedan vidare till farmor. Hon fyllde år igår så vi firade henne idag med paket och tårta - mycket trevligt. Sedan drog jag och mamma ut på en fotorunda, d.v.s hon skjutsade runt mig och jag plåtade allt och inget. Haha!
När vi kom hem drog jag ut på en till sväng fast med cykel, och nu är jag hemma igen...
Snart kommer Malin F till mig så jag kommer vara ganska slut ikväll, hoho.
Får ta och blogga imorgon för som ni ser har jag haft fullt upp hela helgen. Ha de bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0