Work that catwalk

Datum: 2010-10-23 | Tid: 18:34:06

Photo: Josefine Westman | Model: Annastina Törnlund | Make-up and styling: Malin Gustavsson
Jag har bara en sak att säga om dagens fotografering(ar) - så jävla grymt! Bilderna blev kanonbra, så bra att vi körde två stycken fotograferingar med olika teman! Jag har förmodligen tagit några av mina bästa porträttbilder hittills idag, så jag är verkligen jättenöjd! :D
Nu ska jag käka och sedan bege mig mot Sara, ska tillbringa kvällen där tillsammans med henne, Annastina och Malin. Vi ska kolla på någon skräckis och äta godis, super ♥ Ha en fin kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Snygga bilder =)

2010-10-23 | 22:28:53
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Adina

Underbara bilder josefin! Längtar efter porträtt bilderna! Och en ny header nu när du hittat nya favoritbilder eller vad? ;)

2010-10-23 | 22:34:41
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0