Tävlar!

Datum: 2010-10-24 | Tid: 20:27:57

Jag deltar för en gångs skull i en tävling, eftersom priset är något som jag är i stort behov av - nämligen ett iPhone-skal från www.mirabling.com! Har länge planerat att köpa ett till min kära iPhone så när jag fick nys om denna tävling hos Anna så tänkte jag ge det en chans! :)
Min motivering är: Jag fick min älskade iPhone 3G som betalning för mitt allra första fotojobb så det är en betalning som betyder väldigt mycket för mig, och därför vill jag skydda den på bästa sätt. ♥
Eftersom motiveringen skulle vara kort så höll jag det därmed också det, men jag tycker ändå att jag var tydlig med vad motiveringen var. Så nu får jag bara hålla tummarna! :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Hejsan! ♥

Nu har jag startat Veckans blogg igen! Delta vetja! Och vinn en massa besökare till din blogg! ♥

Kram på dig ♥

2010-10-24 | 20:56:47
URL: http://littlemoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0