Nu har den kommit!

Datum: 2010-10-05 | Tid: 20:13:32

Nu har den anlänt, min lilla älskling!
Kanonbra funkar den, lite kortare sladd än vad jag trodde men i övrigt är den toppen :) Den kommer verkligen användas mycket, både vid självporträtt och när jag vill ha lite extra skarpa bilder!
Som ni ser har jag inte bloggat särskilt mycket de senaste dagarna, men jag mår inte bra så jag försöker vila upp mig så mycket som möjligt... Mer inlägg kommer när jag blivit piggare!
Imorgon har jag iallafall en inplanerad fotografering, det kommer bli superspännande eftersom temat är lite annorlunda! Det kommer bli sagolikt bra, det känner jag på mig. Där fick ni en liten ledtråd, haha ;)

Kommentarer
Postat av: Neha

Niice:D

2010-10-05 | 21:26:02
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Anonym

tror jag kan typ fre lör sön och tors

2010-10-06 | 22:39:23
Postat av: jennifer

Hej, eftersom du verkar intresserad av foto så har jag ett bra tips på en fotoblogg till dig! http://denisevanderroux.blogg.se :) Om du ser detta som reklam/spam så ber jag om ursäkt!

2010-10-07 | 08:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0