Disneyfilmer

Datum: 2010-10-18 | Tid: 16:51:35

Jag var hemma från skolan även idag och vilade, välbehövligt då klådan fortfarande är otroligt enerverande, jag fick knappt en blund inatt... Så idag har jag bara slappat framför tvn och kollat på gamla disney-filmer. Haha! Man får ju riktiga nostalgikänslor när man kollar på filmer som var ens favoriter för flera år sedan!
Dagen har iallafall varit helt okej, har myst på med hunden och katten, käkat pizza till lunch så det har inte gått någon större nöd på mig. Blir lite lätt rastlös bara, har varit hemma i 5 dagar från skolan nu! Imorgon ska jag iallafall gå dit, förhoppningsvis har utslagen hunnit lugna sig ännu mer då...

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sv; Oh fy! :( Hoppas det blir bättre, <3



Har faktist inte gjort ett dugg kul efter skolan idag, bara bloggat och så. Sj då? :)

2010-10-18 | 17:07:53
URL: http://nettansmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0