Adobe Photoshop CS5

Datum: 2010-10-28 | Tid: 18:50:32

Just nu installerar jag Adobe Photoshop CS5 till min dator! Känn min lycka!!! Åh så underbart med CS5, en helt ny värld kommer ju öppna sig, haha! ;)
Nackdelen är att det tar en jävla tid, ja ni ser ju själva hur mycket som återstår. Och under den tiden har jag tyvärr inte tillgång till min användare på datorn (där alla mina bilder finns) så det blir rätt låg uppdatering idag också.
Men till helgen och veckan - då jäklar! Har ju höstlov då så jag ska försöka uppdatera massor då, och med mycket variation. Under lovet blir även mycket basket, har ett par fotograferingar inplanerade och så ska jag försöka umgås så mycket som möjligt med mina fina vänner
Har ni höstlov till veckan? Några isåfall några planer? :)

Kommentarer
Postat av: lisa

sv: haha vet inte, kanske 5 elr något:)

2010-10-28 | 20:32:57
URL: http://fotoliisa.blogg.se/
Postat av: Elin

hur fixar man photoshop? :)

2010-10-29 | 18:13:11
URL: http://elinsuundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0