9:e oktober 2010

Datum: 2010-10-09 | Tid: 09:49:08

Hej, och ursäkta för dålig uppdatering. Det kommer bli bättre, men jag arbetar rätt mycket med min nya bloggdesign vilket tar lite tid. Kommer bli bättre bloggning så snart den är klar!
Igår var jag och jobbade på Plannja, nej förresten, LF som det numera heter! Det var rätt stressigt men himla kul, och sedan fick vi se matchen, den var grym! Jättebra stämning, och skönt när hemmalaget tog hem vinsten.
Idag ska jag till Piteå för att fira min kära morfar som fyller 70 år, och där är vi hela kvällen. Och imorgon måste jag stiga upp ruskigt tidigt för att åka till Övertorneå, har match! Min första match för säsongen efter 2 träningar sedan jag kom hem från Spaninen, fattar ni att jag är lite nervös? Haha, har tränat TVÅ ggr, är helt off... Får göra mitt bästa, och hoppas att det går bra! :)
Slänger in några bilder från en basketmatch förra helgen. Älskade lag ♥

Kommentarer
Postat av: Adina

Jag har hört rykten att ni vann över sunderbyn! Riktigt bra jobbat! :D

2010-10-10 | 18:27:50
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: emma braenkan

snattar en liten bild av dig, hoppas de e okej =)<3/emma

2010-10-11 | 16:55:39
URL: http://emmabraenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0