Sommarjobb

Datum: 2010-05-26 | Tid: 19:39:32

Ljuva sommar...
Sitter just nu och knåpar ihop en ansökan om sommarjobb till en fritidsby som ligger i närheten utav min stuga. Hade förhoppningsvis kunnat jobba där ett tag i sommar för att tjäna lite pengar och fördriva tiden som annars skulle spenderas i stugan.
Skulle vara både kul och spännande att få jobba där ett tag, har aldrig sommarjobbat förut. (har ju varit för ung) Men om jag håll tummar och tår kanske jag får arbeta där någon gång under lovet :)
Annars jobbar jag ju på en fritidsgård under vissa vardagskvällar, men det har inte blivit så mycket av det på senaste tiden och jag tror nog faktiskt att jag ska sluta med det...
Det känns inte så där jättekul längre, tyvärr!
Jaja, det kanske inte är så intressant att läsa för er ;)
Ska försöka göra bloggen lite mer rolig, kanske släppa en bildbomb från en av basketresorna?
Eller avslöja vad det är min pappa köpt?
Kika in på ett tag så får ni se! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0