Packar

Datum: 2010-05-06 | Tid: 20:44:22


Springer för tillfället runt i huset för att leta reda på det sista som ska ner i väskan, snart ska jag ta mig en dusch och sedan gå till sängs - jag ska gå upp klockan 05.00 imorgonbitti!
Önska mig lycka till med det...
Det bär ju nämligen av till Östersund med basketlaget imorgon, en kanonresa kommer det med största sannorlikhet att bli! Med höken-brudarna har man alltid grymt kul så jag kan inte föreställa mig något annat än att resan kommer bli lyckad! :D
Vi är tillbaka här i Luleå på söndagkväll/natt, så uppdateringen kommer inte vara särskilt bra fram tills dess. Någon enstaka mobilblogg då och då, men annars zero.
Då vet ni - vi hörs på söndag! Puss och kram ♥

Kommentarer
Postat av: » FOTORUM

va fin du är :D

2010-05-17 | 21:25:11
URL: http://jsomijenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0