Malin Forsberg

Datum: 2010-05-03 | Tid: 14:54:17

FOTO: Josefine Westman
MODELL: Malin Forsberg
Hej allihopa!
Hur mår ni? ♥ Själv mår jag finemang, jag har haft en mycket bra dag som har bestått utav sovmorgon till 10.20 och slutade skolan redan 12.40. LYX!
Anledningarna till att jag inte bloggat är få och enkla - det har inte funnits särskilt mycket tid eller lust, och det har faktiskt varit riktigt skönt att strunta i att uppdatera bloggen då och då, och ändå inte känna någon form av press eller tvång att jag måste skriva något!
Men nu hade jag iallafall tänkt dra igång lite smått igen, men sedan får vi se hur mycket jag hinner uppdatera. Jag har rätt mycket skola på G för tillfället med tanke på att jag ska bort till helgen (Östersund) och helgen därpå (Stockholm)
Jag skriver när tiden finns helt enkelt - och ni kan räkna med en hel del bilder på fröken Forsberg om ni kikar in här. Har nämligen ursnygga bilder på lager att bjussa på, bilden här ovan är bara ett smakprov...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0