Grässtrån

Datum: 2010-05-20 | Tid: 20:29:57

Canon EOS 1000D, 18-55mm, Close up-filter +4, ISO 100
Tjenare alla glada!
Som ni säkert ser har det varit lite tomt på uppdateringsfronten, men jag har flygit fram och tillbaka över landet, njutit av sommaren, umgåtts med underbara människor, och ätit hemskt mycket glass så jag har inte ägnat bloggen en endaste tanke!
Det är verkligen sommar här i Luleå just nu med +25° i skuggan, gröna träd och gräsmattor och då har man helt enkelt bara inte tid och lust att sitta vid datorn - så äre!
Men förmodligen (förhoppningsvis) så sitter inte ni heller vid datorn dagarna i ända, och då skadar det ju inte att jag ej uppdaterar bloggen någon dag!
Am I right, huh? :)
Ska iallafall försöka uppdatera bloggen varje dag nu, mer eller mindre!  Ska även förnya bloggdesignen lite grann till en somrigare variant - och så har jag miljontals med bilder som ligger på lager känns det som. Haha, måste bara redigera dom först. Blir trött bara jag tänker på det.
Aja, vi hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0