Milda pastellfärger

Datum: 2010-03-17 | Tid: 20:02:10

Ja, nu överröser jag bloggen med vårbilder här tycker jag, hehe.
Och det behövs ju!
Vissa här i vårt avlånga land kanske har turen att befinna sig plusgrader. (kanske snöfritt t.o.m!?) men själv sitter man i en massa fruktansvärda minusgrader TROTS att alla säger att vi går in i varmare tider.
Det känns hemskt, det gör det faktiskt.
Men jag ska försöka att inte klaga!
Jag njuter av de få solstrålar som himlen skänker oss, och så fotar jag lite ''våriga'' motiv här hemma.  Som ni ser ovan så har vi bland annat inhandlat nya, fina och fräscha kuddfodral som ger lite vår-feeling.
Tuppen upp för det!

Kommentarer
Postat av: E M I L I A ♥

SVAR: Lägger till dig nu ^^

2010-03-17 | 20:13:22
URL: http://emiliaawestling.blogg.se/
Postat av: Angelica - Foto & Personligt

Svar: Jag var på helex och kollade knäet :)

2010-03-17 | 20:14:00
URL: http://steeler.blogg.se/
Postat av: L

Jo du lilla jossi-possi... Jag tycker att det går lite segt med vårat projekt om min bloggdesigne ;P

Jag vet att ditt liv är helt upp och ner och jag förstår dig, men det skulle vara bra om vi kunde bestämma något datum då båda kan jobba på den :) Jag är verkligen mega-glad för att du hjälper mig, jag vet inte riktigt vad jag skulle ha gjort annars! Och på tala om NI ÄR SÅ SÖTA inlägget så håller jag med. Du driver en otroligt fin blogg men på något sätt så har jag som inte riktigt velat inse det själv. Det kanske har att göra med konkurans? Så har jag känt även innan jag skaffade min blogg. Jag vet inte vad det är men jag tror att det kan vara endel avensjuka. Det var du som gjorde så att jag började blogga jossan, tack för det! Nu har jag i alla fall insett att du har en jätte fin blogg och är en fin männsika även fast vi två kan gabba ihop oss då och då. Så nu, när jag äntligen förstått att det inte spelar någon roll om man tidigare har haft lite cat-fights, så ska jag bli bättre på att kommentera och berömma dig, för att du är oerhört begåvad!

Oj, detta blev en lång kommentar men du kan ju höra av dig! Tack för att du orkade läsa, jag behövde skriva av mig lite.

2010-03-18 | 17:44:00
URL: http://misslinnealoo.blogg.se/
Postat av: Paulina

fin blogg! :)

2010-03-18 | 17:46:46
URL: http://paaulinasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0