Kofta, mössa och nördbrillor

Datum: 2010-03-02 | Tid: 17:49:47

• Kofta från Monki, 44 kr! (org. pris 350)
• Mössa från Monki, 12,50 kr (org. pris 100)
• Nördbrillor från BikBok, 69 kr

Det har blivit rätt mycket utgifter på senaste tiden har jag märkt, men jag kan inte låta bli att köpa saker då och då! Jag tror att jag är en liten mini-shopaholic trots allt ;)
Men som jag brukar säga, ''jag shoppar iallafall hälsosamt för plånboken''
Hehe, med det menar jag med att jag är duktig på att fynda på reor, vänta på nedsatt pris och spendera pengarna väl, och det tycker jag är sant!
Jag älskar reor, då kan man ju köpa massor, billigt, utan att ha dåligt samvete (Y)
Är ni bra på att spara era pengar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0