Grönt är skönt

Datum: 2010-03-14 | Tid: 16:19:15

Bilder: Jag
Kamera: ''Roger'' Canon EOS 1000D
Objektiv: Kitoobjektiv, 18-55mm
Grönt får mig att tänka på sommaren. ♥

God eftermiddag mina kära!
Ledsen att jag inte skrev mer igårkväll, men jag bestämde mig liksom för att hälsa på Julia och Fanny vid åtta/nio-tiden på kvällen, och efter det hände en hel massa saker som gjorde att det aldrig blev tid för bloggen. Men jag skriver nu istället!
På morgonen steg jag upp jäkligt tidigt för att träna, och direkt efter träningen for jag till stugan.
Där körde vi skoter, åt våfflor och jag fotograferade en del.
Så jag har en hel del bilder på lager, håll utkik!
Nu ikväll ska jag kanske på bio med Malin för att se på Alice i underlandet. Trevligt söndags-nöje typ ;) Men först - duschen!
Kramen och pussen till er alla ♥

Kommentarer
Postat av: FOTORUM

härliga bilder!

2010-03-14 | 21:10:53
URL: http://jsomijenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0