Grönsaker och dipp

Datum: 2010-03-13 | Tid: 19:26:12

Lovley lördag.

Denna lördag har varit väldigt trevlig.
Två basketmatcher, varav vi vann båda. Jag har även hunnit fotografera en del, läst i min bok och tagit det lugnt. Hade tänkt far en sväng till Sara för att kolla på film, men det blev aldrig så.
Vi kanske kan ses imorgon istället! :)
Nu ska jag göra i ordning grönsaker och dipp, (mums!) godis och cider och sedan ska jag lägga mig på soffan och kika på några filmer.
Eventuellt att jag kollar på Melodifestivalen bara för att, trots att jag hyser avsky till det programmet, hehe...
Jaja, vi får se hur det blir. Jag lär uppdatera lite mer under kvällen, så vi hörs. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0