Bloggfri helg

Datum: 2010-03-05 | Tid: 15:27:16

Nu drar jag, farsan och jycken upp till fjällen där vi kommer stanna ända tills på söndag.
Jag tar med mig datorn dit, men eftersom det inte finns något internet där uppe så blir det förmodligen ingen bloggning. Eventuellt att jag lånar mormors dator och bloggar bildlöst men vi får se hur det blir...
Det skulle vara skönt med en helt bloggfri helg.
Jag tar iallafall med mig datorn dit upp så att jag kan redigera bilder, jag har nämligen sjukt mycket bilder som ligger och väntar på redigering.
Så jag kommer med all säkerhet ha en bildbomb på G när jag kommer hem ;)
Ha de så bra, så hörs vi när vi hörs!

P.S Kommentera MASSOR, det blir så himla mycket roligare att blogga då!
Ni ger mig inspiration och skrivarlust så många kommentarer = många inlägg!
Följ mig gärna även med bloglovin så att ni inte missar mina uppdateringar, följer ni mig följer jag naturligtvis er :)
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Bianca

SV: Jag med:)

2010-03-07 | 20:54:03
URL: http://biancaevans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0