8 mars 2010

Datum: 2010-03-08 | Tid: 15:34:50

Idag har det varit ett väldigt skumt väder ute...
På morgonen var det ett helt underbart väder, plusgrader, vårsol och vindstilla, men sedan på förmiddagen vände det helt plötsligt och det blev snöstorm, hagel och isande vindar
Och just nu är det någon mix av dessa två väder, det är sol ute, men det blåser fruktansvärt mycket.
Åh, jag blir galen på detta väder...
Dagen har iallafall (bortsett från vädret) varit bra.
Vi fick en ny kille i klassen idag vilket var rätt så najs, och så hade jag och Linnea håltimme efter lunch så vi drog in till stan en sväng, spontana som vi är.
Det var trevligt, fast vi råkade missa bussen tillbaka mot skolan med endast ett par sekunder av en viss anledning, hehe så vi var tvungna att vänta tills nästa buss kom vilket gjorde att vi kom lite för sent.
Men våran lärare märkte som tur var inget!
Ja, och nu... Nu ska jag gå och ut med Texas på en promenad i detta stormiga väder, och sedan är det träning.
Riktigt kul, det känns inte som att jag tränat på länge så det ska bli skönt att få röra på sig lite.
Vi hörs under kvällen, pussen och kramen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0