26 mars 2010

Datum: 2010-03-26 | Tid: 19:19:24


Fredag, så gudomligt!
Det är faktiskt första fredagen på flera månader som jag inte har en enda sak inplanerad!
Lite läskigt hur upptagen jag är hela tiden, men när jag funderar på det så trivs jag trots allt med det!
Jag väljer ju själv min livsstil, och jag tror att jag skulle bli sjukt rastlös ifall jag inte hade något att sysselsätta mig med, hehe.
Nu ska jag iallafall bara ta det lugnt, mysa med familjen och äta middag (internskämt, haha) men det lär väl dyka upp något mer inlägg under kvällen.
Imorgon kommer jag förövrigt inte kunna uppdatera så bra för jag har en basketcup, men jag försöker uppdatera mellan matcherna då jag har tid!
Kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: Emma K

fin bild :)<3

2010-03-26 | 21:14:17
Postat av: lucinda

fan vad söt,snygg bild och jätte fin bloggdesign

2010-03-27 | 16:28:32
URL: http://lucindaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0