Underbar dag

Datum: 2010-06-16 | Tid: 09:44:54

Gårdagen var sjukt kul ska jag säga!
Till en början startade den väldigt händelselös som de två senaste dagarna, men sedan bestämde jag mig för att det ej skulle bli en lat hemmadag och hörde av mig till Sara, och vi bestämde att vi skulle på stan.
Väl på stan köpte jag en liten väska och ett fodral till min mobil, vilket jag var i stort behov utav.
Från Monki på REA, kostade ursprungligen 100 kr men jag köpte den för 25 kr!
Från H&M för 29 kr.
När vi varit färdigt på stan drog vi hem till mig för att käka och spela lite kubb, och sedan for vi till Sara. Väl där kom Malin och Annastina och vi hade riktigt skoj.
Vi cyklade hem vid tiotiden i en härlig fart och då fick man så jävla grymma sommarkänslor!
Åh vad jag är peppad på sommar'n 2010!
Vi bestämde oss för att vi skulle träffas dagen därpå (idag) också, så nu måste jag börja göra mig klar. Måste nämligen in till stan en sväng först och köpa en ursnygg jeansjacka som jag såg igår!
Tillsammans med tjejerna ska jag sedan baka, spela alias och bara ha det allmänt bra! ♥
Ha en sjukt bra dag allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0