Tjejer typ tolv

Datum: 2010-06-28 | Tid: 20:47:51

Ni som är riktigt trogna läsare och har följt min blogg i över ett år vet att jag i början utav juni förra året åkte på en turné med showen Tjejer Typ Tolv. Showen blev en riktig succé och det var otroligt roligt att få delta!
- För er som inte vet kan jag berätta att showen var lite utav en musikal som handlade om hur det är att vara tjej och just tolv år. Själv spelade jag teater! -
När vi for ut på turnén så hängde ett kamerateam med på resan för att filma, ja i stort sett vart enda steg vi tog, för att sedan göra en dokumentär av materialet.
Nu är dokumentären nästintill klar, men en del grejer saknas och därav filmar vi just nu det sista!
Jag vet faktiskt inte hur mycket jag får berätta om detta, men vi ska iallafall ut på en liten roadtripp för att filma. Dock är vi tyvärr inte hela sköna gänget men ett par brudar blir vi minsann och det ska bli så sjukt kul!

Det var himla roligt, snacka om en upplevelse!

Kommentarer
Postat av: F R I D A-en personlig fotoblogg

sv: ja okej tack så mycket ! :D

2010-06-29 | 08:24:49
URL: http://fridamarklind.blogg.se/
Postat av: lucinda

Hon med brunt hår äger på att sjönga jag såg er när ni var i jokkmokk och alla där var grymt bra pratade med hon som var bra att sjönga och hon är jätte snygg och du med<3

2010-06-29 | 17:17:46
URL: http://lucindaw.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Jag såg då den när ni var på turné, grym! :)

2010-06-30 | 21:02:20
URL: http://cajsavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0