Ni är bäst!

Datum: 2010-06-20 | Tid: 13:16:09

Måste bara TACKA ALLA UNDERBARA för att ni röstar på mig!
Så himla gulligt av er, jag blir sjukt glad av erat stöd!
Just nu ligger jag riktigt bra till i tävlingen tack vare er (har ej räknat så noga, men det ser ut som att jag ligger och slåss om förstaplatsen!)
Jag lovar er bra uppdatering som tack, men det får dock vänta ett litet tag. Är nämligen ute i stugan för tillfället och här är internet så segt (surfar via pappas iPhone) att datorn knappt orkar ladda upp en bild...
Tänkte mest skriva att jag lever, och uppmuntra er som inte ännu har röstat att göra det HÄR!
Jag är nummer fyra, och uppskattar varenda röst ♥ Snabba er på nu, tävlingen avslutas ikväll!
Ni är bäst! ♥


Kommentarer
Postat av: julia

GO JOSSE

2010-06-20 | 14:22:16
URL: http://icecream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0