Mobilblogg från tältet

Datum: 2010-06-12 | Tid: 09:21:12

Hej allihopa! Just nu ligger jag och mobilbloggar medans mina tråkiga vänner ligger och sover! Vi har haft väldans kul, ätit kilovis med godis, promenerat runt, skrattat, gråtit, skrattat så att vi gråtit... En mycket lyckad kväll med andra ord! Och nu ligger vi (dom) utslagna bland alla miljoner täcken, kuddar och filtar vi har här! Kan ni förresten gissa vart jag mobilbloggar ifrån? Min nya mobil!! Jag är så sjukt glad att jag äntligen har fått en ny mobil, det var jag verkligen i stort behov utav... Skriver mer och berättar sedan, både om kvällen och mobilen. Nu ska jag få mig lite sömn, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna Åhlström

Åååh.. vad för mobil? :D

2010-06-12 | 09:35:18
URL: http://annaahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0